El Gobiernu d’Asturies dedica 2.509.322 euros a l’anovación de los equipos d’endoscopia dixestiva en seis árees sanitaries del Serviciu de Salú (Sespa). El contratu inclúi’l suministru, la instalación y el caltenimientu integral de les máquines, que se van destinar a les siguientes zones: I (Xarrio), II (Cangas), III (Avilés), IV (Uviéu), VI (Les Arriondes) y VII (Mieres).

La endoscopia ye una prueba básica para’l diagnósticu y tratamientu de problemes dixestivos y el Sespa realiza una media de 80.000 cada añu. La compra de nuevos equipos, autorizada güei pol Conseyu de Gobiernu, cuenta con financiamientu de la Unión Europea, al traviés del programa operativu del Fondu Européu de Desenvolvimientu Rexonal (Feder), y va dexar ufiertar un meyor serviciu a la ciudadanía.

Esta midida supon un pasu más escontra la modernización y renovación tecnolóxica del Sespa. Nesti sentíu, l’Executivu aprobó’l pasáu 27 de setiembre un gastu de 3,6 millones para delles inversiones: 1.549.162 euros para monitores diagnósticos, ordenadores d’altes prestaciones y micrófonos destinaos a los servicios hospitalarios de radioloxía, 887.987 para’l suministru y montaxe del sistema de xestión de veces y esperes en centros de primaria y salú mental, y 1.165.496 pa equipos d’endoscopia dixestiva destinaos a les árees sanitaries IV, V (Xixón) y VII.

Nesti contestu, Salú va invertir 12.878.900 euros na anovación d’equipos d’alta tecnoloxía nel marcu del plan nacional Inveat, qu’escuerre amenorgar la obsolescencia de les máquines nos centros sanitarios públicos. D’esta cantidá, 3.250.000 euros van gastar na renovación d’equipos y 9.313.000 na compra de TAC, resonancies magnétiques, sales de hemodinámica, angiografía vascular y neurolóxica. Amás, barganal de 315.700 euros van emplegar nos centros, servicios y unidaes de referencia del Sistema Nacional de Salú nel Principáu.

La sustitución d’equipos antiguos redunda nuna meyor atención a los pacientes, al amontar la supervivencia y la calidá de vida por aciu el diagnósticu temprano y una intervención terapéutica más axilosa.