A vueltes cola estación: el PSOE abre la puerta a otru cambéu d’allugamientu

0
825
A vueltes cola estación: el PSOE abre la puerta a otru cambéu d'allugamientu

L’allugamientu de la futura estación intermodal de Xixón torna a tar nel aire. L’alcaldesa de Xixón, Ana González, abrió esti xueves la puerta a un nuevu cambéu d’allugamientu. La primer edil de la Casa Conceyu fizo estes declaraciones a la salida del Conseyu d’Alministración de Xixón al Norte celebráu en Madrid. «Cuando se tenga l’estudiu veráse qué decisiones hai que tomar», aseguro l’alcaldesa en declaraciones recoyíes por Europa Press.

González recordó que yá había proyectu constructivu de la estación intermodal p’allugala en Moreda, «pero’l Gobiernu de Foru camudó’l so allugamientu». La posible vuelta de la estación intermodal a Moreda queda pendiente del estudiu informativu que se ta realizando. Espérase que tea llistu nel primer trimestre del añu próximu.

El candidatu de la coalición PP-Foro a les elecciones del 10 de payares Isidro Martínez Oblanca denunció’l «abandonu» del túnel del Metrotrén. «Esaniciaron la estación de tren por un chamizu impresentable. Xixón ye la única ciudá del mundu con Metro que’l so túnel lleva doce años construyíu y que’l Gobiernu socialista desmantela tres cada intentu d’otru Gobiernu pa ponelo en serviciu». El candidatú tildó de «disparate» el planteamientu del PSOE de «arrenunciar a la centralidad de les estaciones».

El grupu municipal de Podemos-Equo Xixón espera que nun haya más retrasos na construcción de la futura estación intermodal. «Resulta sorprendente que dempués de 17 años inda teamos pendientes d’un estudiu que determine la idoneidad técnica del allugamientu de la estación”, señaló Yolanda Huergo. La vocera de la coalición esplicó que l’allugamientu de la estación ye una pieza «fundamental» pal futuru diseñu de tolos terrenes venceyaos al plan de víes y refugó qu’esti proyectu termine por convertise «nun nuevu Muselón». «Cada vez que damos un pasu gasten miles d’euros, por eso non podemos dexar nin un solu pasu en falsu”, afirmó la vocera.