Abierta una nueva convocatoria del Programa d’Artes Escéniques en Residencia de Llaboral

Les solicitúes pueden presentase hasta'l próximu 7 de xunu, a les 13 hores

0
695
Vista del escenariu del Teatru de la Llaboral.
Vista del escenariu del Teatru de la Llaboral.

Llaboral Ciudá de la Cultura abre una nueva convocatoria del Programa d’Artes Escéniques en Residencia pal períodu de xunetu a avientu de 2019. Esti programa, dirixíu a compañíes profesionales asturianes, tien como oxetivu sofitar el procesu de desenvolvimientu de los sos proyectos escénicos, apurriendo los recursos materiales y humanos del Teatru de la Llaboral pa la concepción, creación y puesta n’escena de la obra.

Cada residencia de producción va tener una duración de cuatro selmanes, disponiendo mientres 21 díes de distintes sales d’ensayu y mientres un máximu de siete díes del espaciu escénicu del Teatru de la Llaboral. La compañía va cuntar con un responsable técnicu del equipu d’esti teatru pa dar soporte y cobertoria mientres el periodu de residencia, con un máximu de 110 hores, y va disponer de 30 hores de personal auxiliar pa cargar, descargar y mover escenografíes o materiales. Amás, les ayudes económiques pa les residencies van ser d’un máximu de 4.000 euros y de un mínimu de 1.000 euros por proyectu.

Les solicitúes pal Programa d’Artes Escéniques en Residencia pueden presentase hasta’l próximu 7 de xunu, a les 13 hores. Puede consultase la documentación necesaria y descargase l’impresu de solicitú a rellenar na web de Llaboral Ciudá de la Cultura.

El programa d’Artes Escéniques en Residencia enmárcase n’actividá del Centru de Recursos Escénicos, un proyectu con see na Llaboral qu’ufierta sofitu a la creación ya investigación escénica de los profesionales del país, poniendo a disposición de los creadores recursos económicos, instalaciones y medios técnicos que faciliten la consecución de los sos proyectos artísticos. Na última convocatoria fueron escoyíos los proyectos presentaos por La Texedora de Suaños, Zig Zag Danza, Saltantes Teatru, Ana Serna, Rodrigo Cuevas y Teatru del Norte.