Albert Rivera dimite como presidente de Cs y dexa la política

El candidatu naranxa esti 10-P asegura que van ser "los militantes, y naide más, los que decidan el futuru de la formación"

0
712

Albert Rivera comunicó esti llunes a la executiva de Ciudadanos la so dimisión como presidente del partíu. El candidatu de la formación naranxa a les elecciones xenerales del 10-P asumió tola responsabilidá poles males resultancies obteníes. Cs nun consiguió meyorar el datu del pasáu 28 d’abril, pasando de 56 diputaos a 10. “Ciudadanos va trazar un nuevu mapa y los sos afiliaos van tomar les riendes”.

“Metíme en política porque m’apasiona España, la llibertá y l’igualdá”, reconoció’l líder del partíu lliberal que tamién dixo que “asume les resultancies”. Rivera apuntó que va convocase un Congresu estraordinariu pa que «los militantes, los que voten, los que nos escoyeron y naide más decidan y tomen les riendes del futuru de Cs”. “Los españoles merécense que-yos digamos la verdá cuando les resultancies son bonos o malos”, sentenció.

“Nun soi como otros líderes políticos, yo nun toi fechu d’esa pasta, soi honestu, honráu y lo que tenemos ye una mal resultancia ensin paliativos y ensin escuses”, reconoció’l presidente de la formación naranxa quien tamién avanzó que “cuando ún lidera un proyectu asume que los ésitos son de toos y les males resultancies son propios”. Rivera tamién estimó’l trabayu a “tolos que fixeron posible estes elecciones: servidores públicos, apoderaos y interventores” y aprovechó la ocasión “pa felicitar como demócrata a los ganadores de les elecciones, el PSOE”.