ALSA anueva la so imaxe corporativa

La compañía asturiana estrena un logotipu más global, actual y dixital

0
858

Alsa ta d’estrenu. La compañía presentó esti xueves nun actu celebráu en Madrid la nueva imaxe de la compañía. La nueva marca supon una evolución significativa nel allugamientu de la compañía: dende una visión tradicional del tresporte, amestada principalmente a los autobuses de llargu percorríu, a una visión multimodal y conectada. El propósitu de la nueva marca ye “averáse a les persones y conectar el mundu d’una manera segura y sostenible”. Con esta evolución Alsa quier faer frente a los retos de nueva movilidá, na qu’apaecieron nuevos actores ayenos al tresporte tradicional.

El presidente de Alsa, Jorge Cosmen, señaló mientres la presentación que “siempres buscamos ameyorar y siguir innovando pa dar una meyor esperiencia a los nuesos veceros”. «El nuesu negociu enfréntase a un cambéu de dómina y precisamos una marca capaz de maximizar tol potencial”. Según el presidente d’Alsa “nun ye namá un cambéu de logotipu. El nuesu oxetivu va muncho más allá: tratar de que los veceros nos percíban como una compañía innovadora y asina siguir creciendo de forma sostenible”.

La resultancia foi la reinvención d’una marca icónica, capaz de representar a la compañía en tolos mercaos. Y, coles mesmes, anovar la so espresión gráfica. La primer versión del actual logotipu de la compañía data del añu 1946. Una marca que se caltuvo con actualizaciones a lo llargo de toos estos años, la postrera nel añu 2011.