La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu entama una xornada formativa empobinada a personal de sala y bodega col fin d’impulsar ya incentivar el turismu gastronómicu. Asina, Llaboral Ciudá de la Cultura axunta güei a cocineros, sumilleres y xefes de sala nel I Alcuentru de Sala y Bodega pa la Hostelería y Gastronomía, qu’inclúi ponencies, del xerente de Aponiente, Carlos Llión, el críticu Carlos Maribona y el director de sala d’Enigma, Xavier Alba.

Per segundu añu consecutivu, Turismo Asturies promueve xornaes de formación pa la hostelería coles mires de detectar y fomentar el talentu de los profesionales asturianos. Esta edición céntrase en dos ámbitos venceyaos a la esperiencia del veceru: la sala y la bodega. El programa del alcuentru inclúi siete ponencies sobre cómo ameyorar la esperiencia del veceru, la xestión d’espacios o la dirección d’un restorán con trés estrelles Michelin.

Na inauguración de la xornada, la viceconseyera de Turismu, Graciela Blanco, destacó’l respaldu del Principáu a los profesionales de la hostelería y la gastronomía “pa otorga-yos mayor visibilidá, favorecer la so crecedera y amosar el talentu culinariu d’Asturies”.

La xornada empezó cola intervención del periodista y divulgador Iban Yarza, cola ponencia Curso aceleráu de pan n’hostelería. De siguío, Ferrán Centelles, collaborador de elBullifoundation, compartió la so esperiencia sobro cómo potenciar la vienta de vinu. Pela so parte, Carlos Maribona, críticu en ABC, apurrió encamientos pa trunfar cola crítica. Pela so parte, Abel Valverde, director de Dende 1911, ufiertó suxerencies sobre les sales, ente que Carlos León espunxo la so esperiencia na dirección d’un restorán con 3 Estrelles Michelin. A lo último, Agustín Trapero, Beverage Manager en Four Seasons, centró la so ponencia en cómo ameyorar la esperiencia del veceru al traviés de la carta de bébores. Xavier Alba va cerrar la xornada cola so ponencia sobre la xestión de la sala 360.