A lo llargo de 2024, Momentos Alhambra va llevar la so ecléctica propuesta por distintos escenarios de too el país y con ella va amosar lo más interesante de la escena musical nacional ya internacional. Y dientro d’esti ciclu, qu’ufierta conciertos absolutamente singulares, atópase’l que va protagonizar Baiuca, el próximu xueves 2 de mayu, na xixonesa Sala Acapulco.

L’artista, un visionariu vanguardista que revolucionó la música tradicional gallega resignificando los soníos más aneyos al traviés de la sonoridá de la música electrónica, convertir nun fenómenu cultural y musical prácticamente dende los sos entamos. Con dos álbumes llargos publicaos, dos EPs y dos splits, el productor y artista gallegu Alejandro Guillán consiguió instalar una nueva idea de mestizaxe musical que se convirtió en
referente dientro y fuera de les nueses fronteres.

En tan solo un llustru de carrera xiró, ente otros, per países como México, Colombia, Ecuador, Marruecos, Sudán, Portugal, Países Baxos, Italia, Reinu Uníu, Francia o Suiza con unu de los directos más rompedores del circuitu. Y ye que’l formatu de banda en directu de Baiuca non yá tien al propiu productor nel centru de la ecuación tocando distintos preseos tradicionales gallegos y simultáneamente operando colos sos sintetizadores y programaciones, sinón que lu acompañen, amás, dalgunos de los músicos más prestixosos de la música tradicional estatal.

Tanto nes percusiones con Xosé Lois Romero como coles cantareiras-pandereteiras Alejandra y Andrea Montero (miembros de grupos célebres del folk gallegu como Lilaina o Aliboria), el directu complétase coles visuales que realiza en directu’l cineasta esperimental
Adrián Canoura, encargáu de prácticamente tol imaxinariu estéticu.

A lo llargo de la so trayectoria, Baiuca enllenó les sales más importantes del país y collaboró con artistes de la talla de Carlos Núñez, Rodrigo Cueves, Carlangas, Chancha Vía Circuito, Nicola Cruz, El Búho, Timmy Trumpet, Barry Can’t Swim, Xoel López, Matías Aguayo o Balkan Taksim, por mentar namás a dalgunos.