Barbón: «Ye fundamental p’Asturies qu’haya un gobiernu cuanto antes»

El presidente del Principáu sofita les negociaciones que va impulsar Sánchez y culpa a PP y Ciudadanos de la puxanza de la estrema derecha

0
656

La comisión executiva autonómica de la Federación Socialista Asturiana axuntó esti llunes n’Uviéu pa encetar l’escenariu posterior a les elecciones del 10-P. Un panorama que’l secretariu xeneral y presidente del Principáu, Adrián Barbón, confía en que lleve a un gobiernu estable llideráu por Pedro Sánchez. «Ye fundamental pa España y tamién p’Asturies na midida na que hai cuestiones claves que dependen del trabayu conxuntu col executivu central».

Barbón fixo una llectura favorable de la resultancia electoral y celebró los datos n’Asturies. Con una participación menor, precisó’l dirixente socialista, el PSOE consiguió amontar el so porcentaxe de votu y caltener los sos trés diputaos y los sos trés senadores. «Seis de los once representantes asturianos nes Cortes Xenerales son socialistes», destacó, añediendo que’l PSOE impúsose en 70 de los 78 conceyos. «Son cifres a poner en valor», aplaudió.

El secretariu xeneral dexó otros dos mensaxes. Per una parte, amosó’l plenu respaldu de la dirección de la FSA-PSOE al procesu de diálogu qu’abra la executiva federal, con Sánchez al frente, pa formar un nuevu gobiernu que ponga fin al bloquéu. Per otra, cargó con durez contra PP y Ciudadanos, a los que responsabilizó del emburrie de la estrema derecha. «En llugar de tender un gordón sanitariu como se fai nel restu d’Europa, prefirió blanquiar». Barbón dexó claro que los socialistes van caltener una política d’absolutu «refugu y oposición» a una propuesta «contraria a los más elementales principios democráticos».