La nueche del sábadu en Xixón yera fría y llovía. Nun había muncha xente pela cai pero, na Colexata de San Xuan Bautista, una filera esperaba pa entrar a una de les esperiencies navidiegues del añu: Candlelight.
Dientro del recintu qu’antaño foi capiya privada de los condes, cientos de veles allumaben un espaciu que, a poco y a poco, diba enllenando los sos asientos. Los protagonistes, el cuartetu de cuerda asturianu Arpeggio, una composición de músicos asturianos que lleven tocando xuntos dende va yá más de 13 años formáu por dos vigulines, una viola y un violonchelu.
En dos pases, unu a les 19:00 y otru a les 21:00 hores, los y les artistes punxeron el toque navidiegu de la nueche, repasando dalgunos de los temes más conocíos que se venceyen col Nadal. Bandes sonores de Love Actually, Que bello es vivir o Frozen allumaron esa nueche del sábadu fría, pero que caleció col bon facer de Sofía, Iria, Adrián y Jorge.
Nun podíen faltar clásicos del Nadal, como Last Christmas, de Wham! o El Tamborilero, cantares que formen parte d’unes feches concretes, como ye tamién una artista cásique navidiega, Mariah Carey. Col so cantar All I want for Christmas is you remató una nueche inescaecible na Colexata de San Xuan Bautista