La polémica sigue instaurada na vida institucional de Carmen Moriyón. Tres ser condenada por gastu indebíu de fondos públicos y de que los sos socios de gobiernu tiraren abaxo per perime vegada la declaración institucional del Arguyu, agora contraprograma la manifestación LGTB de Xixón que convoca cada añu l’asociación XEGA cola entrega de medayes del Conceyu.
Dende Izquierda Xunida solicitaron el retrasu del actu mientres media hora pa poder asistir a dambos eventos y sofitar la reivindicación de los derechos LGTB. Sicasí, la respuesta que recibieron dende l’equipu de gobiernu foi «Por favor, seyamos serios». Esta decisión choca con otres tomaes nel mesmu sentíu, yá que l’actu faise pela tarde pa que nun coincida cola misa de San Pedro y la bendición de les agües, al qu’asisten dalgunes conceyales y la propia alcaldesa de Xixón.
Amás d’ello, la polémica sigue col cambéu de formatu que Moriyón fixo esti añu cola entrega de medayes: per primer vegada, los voceros de los grupos municipales de la oposición nun van poder tar nel escenariu d’esti actu. Ente esta situación, inclusive’l PP, sociu de gobiernu de Foro, plantóse, recordando que les medayes son de la corporación municipal, non de l’alcaldía. Foro propunxo al PP que namás l’alcaldesa y la vicealcaldesa tuvieren nel escenariu. Y la negativa del PP a espulsar al restu de voceros fixo que tuviera que rectificar pa nun enfadar al so sociu de gobiernu. Foro niega güei plantegara un actu ensin voceros, pero esa ye la información que dieron a los grupos enantes de que saltara la polémica.