El conceyal de Ciudadanos, Rubén Pérez Carcedo, criticó l’escurantismu esistente sobre los proyeutos que van recibir fondos europeos, y esixó a l’Alcaldesa mayor tresparencia y mayor participación de los grupos de la oposición, “nun puede ser que vaigamos enterando pelos medios de comunicación en cuenta de polos calces oficiales”. Nesti sen recordó qu’el so grupu municipal solicitara la creación d’una comisión especial del Plenu pal control y siguimientu d’estos proyectos, “daqué que l’Alcaldesa vetó, torgando inclusive aldericar la so creación nel Plenu del Conceyu”.

“Nun sabemos nin el conteníu concreto de los proyectos aprobaos nin el financiamientu total que tendría que poner el Conceyu pa poder executalos, daqué que nun escaezamos que tien qu’aprobar el Plenu, d’ende si cabo qu’haya xuna mayor necesidá de que se nos informe”, señaló añediendo que “tal paez que se pretende que los grupos de la oposición síamos meros convidaos de pierda, a los que nin se nos informa nin se nos dexa participar”.

Amás, criticó que tampoco s’habilitó’l portal web nel que se tendría que recoyer tola información relativa a estos fondos, “tal que s’aprobó nel Plenu a propuesta del nuesu grupu’l pasáu mes d’ochobre”. “A la fin solo hai opacidá y un intentu d’evitar cualquier tipu de participación y de control públicu sobro los fondos que vaigan llegando a la ciudá, daqué intolerable nuna alministración moderno y democrático”, llamentóse Pérez Carcedo.

Por too ello, esixó a l’Alcaldesa un cambéu d’actitú y ser dafechu tresparente en tolo que tien que ver colos fondos europeos informando dacuando, según cunte cola participación y collaboración de los distintos grupos municipales como xuna fórmula pa “evitar repitir erros del pasáu nos que se dilapidó el dineru público estraordinariu que llegó a Xixón y Asturies como nel casu de los fondos mineros”.

“Los fondos europeos que lleguen a la ciudá nun lu pertenecen a l’Alcaldesa nin tán al serviciu de los sos caprichos ideolóxicos, sinón que nos pertenecen a toos el xixoneses”, polo que ye necesariu “ser tresparentes, dexar la participación y xestionalos de forma eficiente, yá que del so ésitu va depender en bona midida’l desenvolvimientu futuru de Xixón”.