Los comedores escolares van costar 25 euros más al mes por escolín

L'equipu de gobiernu d'Ana González reconoz la meyora na calidá del serviciu, pero responsabiliza a Foru de la xubida del preciu

0
930
Los comedores escolares van costar 25 euros más al mes por escolín

Les families de Xixón van tener que desembolsar alredor de 25 euros más al mes por neñu pol serviciu de comedor escolar. L’equipu de gobiernu que dirixe Ana González achaca esta situación al cambéu de los pliegos de contratación que Foru aprobó’l 2 d’abril en xunta de gobiernu. El cambéu de los pliegos inclúi un menú dafechu ecolóxicu una vegada a la selmana, amás del usu de productos de xata asturiana ecolóxica, quesos y miel. El conceyal d’Educación y Cultura, Alberto Ferrao, amosóse partidariu d’esta decisión p’ameyorar l’alimentación pero critica que nun se tuvo en cuenta la repercusión económica» qu’esto xenera nes families. «Tenemos que ver qué mecanismos o ferramientes vamos llevar a cabu. Les families nun pueden cargar cola totalidá d’esa xubida de precios».

Pela so parte, la conceyala de Bienestar Social y Derechos, Natalia González, llamentó que nun se camudaren les bases de les beques comedor. «Tantu los baremos como los llindes d’ingresos podríen modificase por que la cobertoria de les beques comedor fuera mayor». Amás, González puntualizó que yá se ta estudiando la creación d’una convocatoria complementaria d’ayudes pa que l’impactu económicu nun recaya sobro les families.

Según fontes del Conceyu, cabo la posibilidá de que les empreses recurran el procesu d’axudicación. N’él, tornóse una ufierta per baxada temeraria de los precios (ufiertaben los almuerzos a 0,01 euros siendo tornada la so xustificación). Si esto asocede, prorrogaríase’l contratu actual que caltendría los precios hasta que pueda aprobase l’axudicación definitiva, probablemente, ente avientu y xineru. Nel anterior contratu’l preciu que teníen d’abonar les families per un mes completu asitiar en 66,02 euros. Si se confirma definitivamente lo qu’agora ye una axudicación provisional, va pasar a rondar los 91,64 euros.