La inauguración del festival más esperáu del cómic nacional da’l pistoletazu de salida a cuatro díes de diversión, market, actuaciones, firmes y presentaciones, onde’l mundu “friki”
será’l protagonista.
Ayeri dio empiezu la Comic Con, l’eventu más esperáu polos amantes del cómic y la manga. Tou empezó a les 18.30 nel Palaciu de Congresos de la cortil ferial Luis Adaro cola presentación y firmes de los cómics esclusivos DC y Marvel. Los asistentes a esta presentación tuvieron la oportunidá de ser los primeres en tenelo nes sos manes, amás de llevase trés prints inéditos, que tamién se fixeron puramente pa esta Comic Con cola collaboración de Panini Comics. Na presentación y firmes, presidida por Suca García (dirección de Metrópoli y Comic Con) y Pepe Caldelas (dirección de Comic Con) tuvieron los autores del Cómic Esclusivu: Dan Mora, Rafa Sandoval, Jorge Jiménez, Bruno Redondo, Daniel Sampere, Simone di Meo a los que se xuniríen los coloristes Tomeu Morey y Alejandro Sánchez, otros dos pesos pesaos del mundu del cómic. L’ambiente d’Anime Con y Comic Con era bultable en tol recintu, onde’l “cosplay”, los distintos stands temáticos, el market, los talleres y les charres reinaron mientres la tarde de la sesta xornada de la Metrópoli.
A les 21.00, contra vientu y marea, saltaríen a les tables del escenariu 2 Salistre que magar del agua, animaron al públicu col so soníu gaditano, que nos fixo sentir un poco más cerca del branu que güei non se terminaba de sentir en Xixón. Enérxicos, orgánicos y naturales podríen defini-yos, pero sobremanera, portadores de bon rollu, porque’l nutríu públicu bailló y cantó so l’agua mientres tol so conciertu. Con un tiempu que nun ameyoraba, l’escenariu 1 taba atarraquitáu de fans que deseyaben ver al so artista, Álvaro de Lluna. Con una impresionante puesta n’escena con cortines, fueu y xuegos de lluces, la potencia del pop rock más actual sentir en Metrópoli. El Sevillanu que nel so día formó parte de Cincinnati, agora en solitariu pero con una impecable banda demostrónos de lo que ye capaz, y ye que si puedes faer coriar de principiu a fin al to públicu nuna tarde lluviosa, ye que daqué tas faciendo bien.