Detenida una muyer en L’Algodonera por abandonu de menores

0
165

La Policía Local de Xixón detuvo esti miércoles a una muyer por un delitu d’abandonu de menores. L’acusada dexó sola a la so fía de 7 años na so vivienda de L’Algodonera y mientres hores. Un vecín que taba pasiando a la so mascota sollertó d’esti fechu a les 03:39 hores. La neña taba pidiendo auxiliu con mediu cuerpu fora d’una ventana de la cai Maestru Amado Morán.

Los axentes movíos hasta’l llugar de los fechos atoparon a la menor, n’evidente estáu de nerviosismu. Esplicó-yos que la so madre salió pela tarde ensin dexar la cena fecha. La puerta taba cerrada, por tanto, una vegada realizaron les investigaciones oportunes y ensin conocer el paradoriu de la culpable, solicitaron la presencia de Bomberos de Xixón p’aportar al interior de la casa pola mesma ventana pola que la neña apruciera.

La Policía Local contactó con una hermana de la menor, de 23 años d’edá, quien se fixo cargu d’ella, avisando darréu de que la so madre diba en camín a la casa onde foi, finalmente, detenida. La neña manifestó que yera frecuente que, M.M.D.C. de 50 años d’edá, la dexara sola. Amás, les condiciones nes que s’atopaba la vivienda yeren de insalubridad y abandonu total con un fuerte golor y basura pola totalidá de la casa.