El conseyu d’alministración de EMTUSA refuga’l presupuestu de la empresa

La propuesta cuntó con siete votos a favor, trés en contra y cuatro astenciones

0
654
El conseyu d'alministración de EMTUSA refuga'l presupuestu de la empresa

El conseyu d’alministración de la Empresa Municipal de Tresportes Urbanos de Xixón refugó esti miércoles el presupuestu presentáu pola empresa pa 2020. La propuesta cuntó con siete votos a favor, trés en contra y cuatro astenciones. Nesti casu yera necesarios ocho votos a favor, la mayoría absoluta, para sacar alantre la propuesta. Los votos a favor fueron de PSOE (4), IX (2) y Comisiones Obreres (1); en contra de VOX (1), Foru (1) y UXT (1) y les astenciones de Ciudadanos (1), PP (1), Podemos-Equo (1) y FAV (1).

El presupuestu presentáu pola empresa municipal incluyía un millón y medio d’euros de gastu corriente pal amenorgamientu de la xornada llaboral a 35 hores selmanales y pa la contratación de conductores. Coles mesmes taba prevista una aportación estraordinaria del Conceyu d’un millón d’euros esti añu, pa la compra de trés vehículos híbridos, amás de los trés que la empresa tenía previstu adquirir con cargu al presupuestu de 2020.

Les cuentes diben destinaes a «asegurar la viabilidá de EMTUSA», esplica’l Conceyu. El proyectu contemplaba «la meyora de les condiciones llaborales de los sos trabayadores y a potenciar l’usu del tresporte públicu, según el so compromisu col medioambiente».