El Principáu acondicionó una sala na planta baxa del equipamientu, con una inversión de 30.000 euros, para ufiertar a partir de güei esta nueva prestación.
Toles zones básiques de la área sanitaria III, con cabecera n’Avilés, disponen d’esti recursu, que dexa averar los tratamientos a la ciudadanía.El Gobiernu d’Asturies incorpora una unidá de fisioterapia a la cartera de servicios del centru de salú de Cuideiru, perteneciente a la área sanitaria III, con cabecera n’Avilés. Esti nuevu recursu entra güei en funcionamientu tres una inversión de 30.000 euros, ente obres y equipamientu, p’acondicionar una sala na planta baxa del edificiu.

El conseyeru de Salú, Pablo Fernández Muñiz, y la directora xerente del Serviciu de Salú del Principáu (Sespa), Concepción Saavedra, acompañaos pol alcalde del conceyu, Carlos Abargane, visitaron el centru sanitariu, qu’atiende a más de 4.500 persones.

Por mor del volume de población, la nueva fisioterapeuta va emprestar serviciu en Cuideiru trés díes a la selmana (llunes, miércoles y vienres), n’horariu de 8:00 a 15:00 hores, y dos en Corvera (martes y xueves), col fin d’ameyorar l’accesibilidá a los tratamientos de toa l’área sanitaria.


Hasta agora, los habitantes de Cuideiru que precisaben fisioterapia teníen d’allegase al centru de salú de Pravia que, a partir de güei, va atender solo a los pacientes d’esa zona.

La incorporación de la nueva unidá refuerza esti serviciu na área sanitaria III, dao que toles zones básiques de salú cunten con una. Los centros que disponen d’atención de fisioterapia son los de Sabugo, Quirinal, Llano Ponte, Villalegre y La Madalena, n’Avilés; según los de Corvera, Pravia, Piedrasblancas, Lluanco y Cuideiru.