L’Institutu de Desenvolvimientu Económicu del Principáu (Idepa) concedió 1,2 millones n’ayudes a 32 empreses para’l desenvolvimientu de proyectos de tresformamientu dixital que van movilizar una inversión global de 3,1 millones. Estes subvenciones pretenden impulsar y ameyorar la competitividá de les empreses asturianes venceyaes cola Industria 4.0 nel ámbitu de los procesos, el productu o’l modelu de negociu.

Les ayudes dexen incorporar soluciones innovadores rellacionaes cola digitalización de procesos granibles, la instalación del software necesariu para la xestión intelixente d’infraestructures o la integración de sistemes d’empuestu en 3D. Tamién contemplen l’aplicación de la sensórica como ferramienta que, a partir de la captación de datos, dexa’l so procesamientu y la meyora de la competitividá empresarial.

A esta convocatoria presentáronse un total de 48 proyectos, de los cualos aprobáronse 32, con una subvención concedida de 1,2 millones. Para optar a les ayudes, les empreses comprometiéronse a caltener 1.101 puestos de trabayu. Nel periodu 2019-2022 beneficiáronse d’esta llinia d’ayudes al tresformamientu dixital 183 empreses, con una inversión presentada de 13,5 millones, una subvención concedida de 4,6 y más de 4.000 empleos para caltener.