El PSOE avisa de que’l gobiernu de Carmen Moriyón miente p’atribuyise llogros que nun son de so. La mesma alcaldesa y la so conceyala de Seguridá Ciudadana, Nuria Bravo, presentaben ayeri un camión autoescalera pal serviciu de bomberos, una compra que ye frutu de la planificación del anterior gobiernu socialista y que nun respuende a nengún compromisu cola plantiya per parte de los partíos de la derecha que tán anguaño al frente del Conceyu de Xixón.
“Mienten p’atribuyise méritos que nun-y son propios. La concejala de Seguridá Ciudadana y la mesma alcaldesa prometíen al entamu del mandatu que, en namás unos meses (afitaben como fecha prevista avientu de 2023) taríen resueltos tolos problemes cola Policía Local. Toos sabemos que nun foi asina y que precisamente vuelve haber amenaces d’una nueva fuelga de bolis cayíos. Mentíen fai namás unes selmanes cuando dicía que nun diba ser necesario adoptar nenguna midida de cambéu de veces de la Policía Local pa cubrir los eventos festivos de la ciudá y mienten agora forma descarada cuando dicen que la compra del camión autoescalera ye frutu de la planificación del actual gobiernu p’ameyorar el serviciu”, señala la conceyala del Grupu Municipal Socialista, Marina Pineda.
Pineda informa de que se trata d’una llicitación publicada a finales de 2022 que la so partida de dineru pa la so alquisición incorporóse per aciu un cambéu presupuestariu al añu siguiente por cuenta de la prórroga de les cuentes municipales.
“Lo único que quedaba pendiente yera l’axudicación de la llicitación. Cuando camudó’l gobiernu municipal, tal como consten los informes del trespasu de poderes, namás restaba l’últimu trámite nel resolvimientu d’axudicación ya inclusive s’aprobara un cambéu presupuestariu de más de 400.000 euros pa incorporar el pagu de la primer añalidá en 2023”, conclúi la conceyala.