El rey propón a Sánchez como candidatu a la investidura

El presidente del Gobiernu en funciones asegura que la so voluntá ye presidir un gobiernu "d'orientación claramente progresista" y "con un espíritu rotundamente dialogante"

0
634

El secretariu xeneral del PSOE y presidente del Gobiernu en funciones, Pedro Sánchez, peslló esti miércoles la ronda de contactos con Felipe VI pa la formación de gobiernu. El candidatu socialista recibió l’encargu del rei pa sometese a la investidura. Nuna rueda de prensa posterior, aseguró qu’asume esti encargu «con honor, responsabilidá y enorme gratitud al conxuntu del pueblu español».

Sánchez sorrayó que la so voluntá ye «gobernar dende los valores progresistes y construyendo grandes consensos dientro del marcu constitucional». Coles mesmes anunció que’l llunes va convocar al presidente del PP, Pablo Casado, a una xunta nel Congresu. D’igual manera tamién va convocar a la nueva vocera de Ciudadanos, Inés Arimadas, en respuesta al alcuentru que solicitó.

La vocera socialista nel Congresu, Adriana Lastra, va aconceyar con tolos partíos políticos «pa ver si podemos atopar una mayoría parlamentaria más amplia». La intención del presidente del Gobiernu en funciones ye llamar a tolos presidentes autonómicos, incluyíu el catalán Quim Torra, y al presidente de la FEMP.

El candidatu a la presidencia del Gobiernu recordó que l’encargu del Rei ye consecuencia directa del mandatu de les urnes el 10 de payares y el 28 d’abril. «Los ciudadanos fueron claros col so votu: quieren que gobierne’l PSOE, nun hai otres alternatives parlamentaries». «Toos tenemos de poner de la nuesa parte pa que la llexislatura eche a andar y faigamos frente a los desafíos que tenemos per delantre», concluyó.