“Caja de Resistencia”, la iniciativa del Conceyu de Mieres contra la censura na cultura, vuelve collechar un nuevu ésitu, escosando en 48 hores les reserves d’entrada –quien acutaron yá pueden pasar a recoyeles– pa “Despotorre”, la primer cita d’esti trimestre d’esta propuesta que nació coles mires d’impulsar la solidaridá, garantizar la llibertá y sofitar a los y les trabayadores del sector cultural y que se convirtió yá nuna referencia como espaciu seguru pa que la industria cultural pueda desenvolvese en llibertá.

Asina, el Auditoriu Teodoro Cuesta enllenará’l próximu 25 d’ochobre con “Despotorre”, una obra de teatru de risa censurada en Logroño. Un espectáculu pa mayores de 16 años nel que l’humor choni-punk, vascoestremeñu, feminista, descaráu, frescu y politizáu ye protagonista. Tou al traviés de monólogos nos que Raquel Torres y Ane Lindane afronten tou tipu de temes y cuestiones ensin tabúes. Rises y esfrute con un humor que pica nun
espectáculu nuevu y tresgresor.

Dende la conceyalía de Cultura que dirixe Rocío Antela destácase la importante respuesta que tien “Caja de Resistencia” en caúna de les cites programaes y agradezse a la ciudadanía la so participación y el so compromisu con un ciclu qu’inclúi propuestes bien distintes pero con una base común: la defensa de la llibertá na creación cultural y la llucha contra la censura, la persecución ideolóxica y los autoritarismos.