La sentencia del Tribunal de Cuentas que difundieron esta tarde los demandantes, condena a l’alcaldesa de Xixón, Carmen Moriyón, a devolver 31.314,29 euros de dineru públicu, colos sos intereses correspondientes, y declara «responsable contable directa» a l’actual alcaldesa xixonesa. La demanda partía d’un grupu de catorce ciudadanos y a ella sumóse la fiscalía.

La sentencia del Tribunal de Cuentes dexa como fechos probaos «la esistencia d’una serie de pagos irregulares efectuaos con cargu al Grupu Municipal Foro Asturias». Los cargos especifíquense en 13.462,85 euros entregaos a Carmen Moriyón en conceptu de «dietes» y 8.513,20 euros a Leticia García Monroy, actualmente asesora de l’alcaldesa, pol mesmu conceptu. Los gastos fixéronse con cargu a una tarxeta de créitu de la que según s’esplica disponía l’alcaldesa y nun se xustificaron de forma afayadiza.

Reclámase-y  tamién a Moriyón el pagu fechu con dineru del grupu municipal de Foro a una procuradora, p’asuntos llegales consideraos «d’interés particular» pola sentencia, ente otros gastos que se señalen como fuera del oxetu d’usu del dineru públicu que s’entrega a los grupos municipales pal so funcionamientu y que los demandantes califiquen de «sobresueldos». A la sentencia pue presentase recursu d’apellación per toles partes nos quince díes siguientes al so asoleyamientu.

L’alcaldesa de Xixón, la forista Carmen Moriyón, y el so equipu, formáu por conceyales del Foro, PP y un trásfuga de Vox, celebraben güei un añu de gobiernu de Xixón con un videu promocional que xeneró polémica por difundise na cuenta oficial del Conceyu. Poques hores hores dempués facíase pública una sentencia que condena a Carmen Moriyón pol usu indebíu de dineru públicu. El pretendíu día de celebración empapizábase-yos a los foristes.

Fallu de la sentencia.