Meritxell Batet, proclamada presidenta del Congresu

María Gloria Elizo, Alfonso Rodríguez Gómez de Félix, Ana Pastor y José Ignacio Prendes, escoyíos vicepresidentes de la mesa

0
1265

La diputada del PSOE Meritxell Bater foi proclamada presidenta del Congresu de los Diputaos de la XIII Llexislatura, al algamar, col sofitu de 175 diputaos, la mayoría necesaria na segunda vuelta, na que compitió cola so antecesora nel cargu, Ana Pastor, al nun llograr la mayoría absoluta necesaria na primer votación.

La Sesión Constitutiva del Congresu de los Diputaos empezó esti martes a les diez de la mañana y foi conducida, acordies con los artículos 2 a 4 del Reglamentu de la Cámara, por una Mesa d’Edá presidida pol diputáu más vieyu, Agustín Javier Zamarrón, diputáu del PSOE, y coles más nueves, Marta Rosique, de Esquerra Republicana, y Lucía Muñoz, de Xuníes Podemos, como como secretaries.

Los diputaos fueron llamaos unu a unu per orde alfabéticu para empezar la primera votacion, para la presidencia de la Cámara. Esta votación ye secreta y n’urna. Cada parllamentariu escribió un nome y depositó la so papeleta. Tres el recuentu, les diputaes más votaes fueron Meritxell Batet y Ana Pastor, anque nenguna d’elles llogró la mayoría absoluta necesaria (176 votos) para ser escoyida nesta primer ronda.

Na segunda vuelta na que los diputaos teníen qu’optar ente les dos diputaes más votaes, acordies con el procedimientu establecíu nel artículu 37 del Reglamentu de la Cámara, Meritxell Batet foi proclamada presidenta al llograr el sofitu de 175 diputaos. Ana Pastor foi sofitada por 125 diputaos. La elección de los cuatro vicepresidentes realizar con una única votación, na que cada diputáu escribió un solu nome y resultaron escoyíos, por orde socesivu, María Gloria Elizo, Alfonso Rodríguez Gómez de Félix, Ana Pastor y José Ignacio Prendes, los cuatro más votaos.