«Convocar una fuelga d’ocho xornaes en plenes fiestes navidiegues nun paez l’acción más sensata». La Federación Asturiana d’Empresarios (FADE) condergó, al traviés d’un comunicáu, la nuevos paros de los trabayadores de supermercaos n’Asturies. La plantiya d’Alimerka, Masymas, La plaza de Dia y El Arco ta llamada nuevamente a la fuelga mientres los díes 28, 29, 30 y 31 d’avientu.
«La negociación significa cesión peles dos partes, non imposición por una d’elles». La FADE recuerda que se llegó a esta situación «al refugase una propuesta na que les empreses aceptaben seis de los ocho puntos plantegaos polos sindicatos». La patronal defende qu’esti alcuerdu supunxera que nengún trabayador del sector tuviera un salariu inferior a los 14.000 euros al añu nel añu 2021, amás de meyores sociales.
La FADE felicítase porque, magar la «intensa presión exercida polos sindicatos y del bloquéu físicu de centros de distribución», el seguimientu de la fuelga «foi inferior al 10%». «Condergamos la desproporcionalidad d’una fuelga que nunca debía de producise. Y animamos a que les partes retomen la vía del diálogu sensatu, pa lo que resulta imprescindible desconvocar los paros previstos ente los díes 28 y 31 próximos».