Foru denuncia que l’avenida d’El Molinón «lleva un añu paralizada»

"Solicitamos l'espediente de la obra a Parques y Xardinos para pescudar por qué'l Gobiernu del PSOE afirma agora que nun hai plazos establecíos"

0
42

Foru va solicitar l’espediente de la obra de l’avenida d’El Molinón a Parques y Xardinos. «Nun s’esplica a qué espera l’equipu de gobiernu p’abrir una avenida tan allegada y emblemática de Xixón que pudo tar abierta tres el confinamientu», aseguró’l voceru de la formación Jesús Martínez Salvador. «La obra lleva un añu paralizada y pudo abrir al públicu yá va meses y con una inversión amenorgada. Queremos pescudar por qué’l Gobiernu del PSOE afirma agora que nun hai plazos establecíos», dixo’l conceyal en referencia a una entrevista del conceyal socialista Olmo Ron en La Nueva España na que manifiesta que «cuando haya plazos establecíos, vamos dir informando».

El voceru de Foru recuerda que dende’l so Grupu Municipal solicitóse’l pasáu mes de xunu que se abrir de forma completa la cera próxima al parque «y desoyeron esta demanda». «La inversión necesaria p’abrir l’avenida d’El Molinón ye de 103.000 euros que nun quixeron acometer; sicasí, nun los importó gastar 250.000 euros nuna actuación provisional que nun gusta a casi naide n’El Muro», llamentó Martínez Salvador. «El branu de 2020 va ser recordáu en Xixón como’l de los atascos. Daqué insólitu teniendo en cuenta que nun hai eventos multitudinarios», alvirtió.