Foru esixe la convocatoria «urxente» del conseyu d’alministración de la EMA

La formación reclama la comparecencia del conceyal Olmo Ron nel Plenu pa esplicar la situación de les obres del pozu de tormentes d'Hermanos Castro

0
499
Jesús Martínez Salvador

Foru va esixir la convocatoria «urxente» del conseyu d’alministración de la EMA pa que se dean toles esplicaciones necesaries sobro’l pozu de tormentes del parque de los Hermanos Castro. Jesús Martínez Salvador señaló que “esi ye’l primer órganu nel que se deben dar toles informaciones oportunes, amás d’aprobar el modificáu del proyectu”. El conceyal refugó les “fanfarroneríes» d’Olmo Ron y encamentó al presidente de la EMA a «informar al so conseyu d’alministración sobre les novedaes y proponer el plan d’actuación p’arreglales».

L’edil refuga «perder el tiempu con provocaciones» y esixe esplicaciones. «Queremos conocer cómo se producieron estes novedaes, por qué se producieron y dende cuándo sabe l’equipu de gobiernu que yera necesariu esti cambéu nel proyectu de la obra”. Martínez Salvador acusa al conceyal de «despintar información de forma premeditada». Recordó que “va un mes y mediu dos conceyales de Foru consultamos l’espediente alministrativu de la obra nel despachu del conceyal, y nada dixo al respeutu».

Foru va solicitar la comparecencia d’Olmo Ron nel viniente Plenu municipal. La formación solicíta-y qu’apurra tola información referente a estos informes, a la so fecha de firma y a les «consecuencies detallaes de los mesmos”.