Foru plantega una tasa añal de 10 euros por perru

La formación presenta un paquete de midíes que "xustifiquen" la creaación d'una Conceyalía de Salú Animal

0
141
Foru plantega una tasa añal de 10 euros por perru

Foru plantegó esti xueves que les próximes ordenances fiscales incluyan una tasa de censu de mascotes d’un máximu de 10 euros. El voceru de la formación nel Conceyu de Xixón, Jesús Martínez Salvador presentó esta mañana en rueda de prensa un paquete de midíes pa la nueva Conceyalía de Salú Animal. El documentu recueye la ellaboración d’una nueva ordenanza, l’actualización del censu d’animales de compañía, la construcción d’un parque para perros en Poniente y un plan de control de gaviotes. «La nueva estructura municipal va tener que trabayar enforma y llograr resultancies que xustifiquen la so creación», defendió’l conceyal.

Foru quier que la nueva ordenanza prevea les obligaciones de los propietarios de los animales no que se refier a la llimpieza de los escrementos, «sían sólidos o líquidos». Esto ye: habrán de dir provistos d’un líquidu que dexe llimpiar l’orín que puede estropiar tantu parés públiques o privaes como faroles y otros elementos.

La proposición de Foru tamién propón la creación de más parques con espacios específicamente dedicaos a los animales, como’l de Nuevo Roces. «La instalación d’un parque de mascotes na zona de Poniente, que ye una antigua reivindicación, dexaría camudar un espaciu de formigón per otru verde», dixo. Esta iniciativa requeriría de l’autorización de l’Autoridá Portuaria pa llograr los permisos correspondientes. Martínez Salvador reclamó l’actualización del censu municipal y un plan pa controlar el problema de les aves marines, como les gaviotes, «qu’invaden con frecuencia patios de colexos, terraces y otros espacios pa robar comida, n’ocasiones de forma agresiva».