Pedro Sánchez ofréce-y a Iglesias un «Gobiernu de cooperación»

Adriana Lastra sorraya la voluntá d'alcuerdu” ente PSOE y Xuníes Podemos pa poner en marcha un Gobiernu progresista

0
180

Entendimientu. Pedro Sánchez y Pablo Iglesias acercaron postures esti martes en La Moncloa. El presidente en funciones acercó postures col candidatu de Xuníes Podemos depués de recibir l’encargu del rei pa formar Gobiernu. El candidatu socialista a la reelección nun compareció ente los medios depués del conceyu. Quien sí lo fizo foi Adriana Lastra, vicesecretaria xeneral del PSOE y vocera socialista nel Congresu de los Diputaos. La diputada asturiana sorrayó qu’esiste «voluntá d’alcuerdu» ente’l PSOE y Xuníes Podemos pa que la llexislatura entame «cuanto antes» con un «Gobiernu progresista» y «de cooperación”.

Nuna rueda de prensa posterior a la xunta caltenida por Sánchez y Iglesias, Lastra dixo que pa los socialistes esti primer alcuentru foi bien satisfactoriu. «Constatóse la voluntá d’alcuerdu ente la izquierda» y que’l PSOE ta determináu a trabayar en «buscar fórmules pa gobernar la complexidá».

La vocera del PSOE recordó, amás, que «nos postreros 12 meses» demostróse que «ye posible l’entendimientu de la izquierda». Destacó l’alcuerdu presupuestariu algamáu y la collaboración de socialistes y XP pa poner en marcha midíes como la recuperación de la sanidá universal, la revalorización de les pensiones y la derogación del impuestu al sol. «Estes midíes ameyoraron la vida de los españoles y demostraron que la izquierda sabe entendese», recordó.

Por too ello, resumió, hai «grandes coincidencies programátiques» y esisten «les meyores blimes para siguir desenvolviendo una axenda progresista». Lastra amestó que se van buscar fórmules para un Gobiernu de «cooperación plural, abiertu, integrador, incluyente» y onde tengan cabida personalidaes que sían «referentes» nos sos respectivos ámbitos.