El Gobiernu d’Asturies va reforzar el próximu añu’l so sofitu al sector de l’artesanía rexonal, con una campaña de publicidá y puesta en valor de la calidá y el trabayu de los profesionales. La Conseyería d’Industria, Empléu y Promoción Económica incluyó nes sos cuentes una partida de 40.000 euros pa esta actividá promocional.

El conseyeru, Enrique Fernández, anunció esta midida mientres la entrega de los premios del concursu Pieza Única, un galardón convocáu pol so departamentu dende 2000 pa reconocer creaciones singulares que destaquen pola so innovación, diseñu, calidá y tratamientu de los materiales.

En total, la Dirección Xeneral de Comerciu, Emprendimientu y Economía Social va destinar 313.160 euros al sector artesanu en 2023, col fin de caltener el compromisu del Principáu colos talleres y diseñadores asturianos. Esta partida va dar continuidá a les llínees d’ayuda habituales para organización de feries, renovación de negocios y asistencia a actividaes formatives. Tamién inclúi 15.000 euros para collaborar col Conceyu de Taramundi nel caltenimientu del centru de formación de Bres.

El sector artesanu cunta anguaño con 227 profesionales y 84 oficios rexistraos n’Asturies.

Concursu Pieza Única

El primer premiu del concursu correspondió a la obra Aceitera clásica. Piedra del Mouro, de Raúl Rodríguez, y el segundu foi para Raitán y Fresnu, de l’artesana Aurora Menéndez.

Nesta edición participaron 29 creaciones que representen la mayoría de los oficios artesanos: bixutería, cerámica, cueru, madera, xoyería o testil.

Les obres esponer hasta’l 29 d’avientu nel patiu de columnes del palaciu de Los Condes de Toreno, na plaza Porlier d’Uviéu, de 10:00 a 14:00 y de 17:00 a 21:00 hores.