Izquierda Xunida de Xixón y Más Asturies caltuvieron esta tarde un alcuentru nel qu’intercambiaron analís sobre’l diagnósticu de la situación de Xixón y les estratexes polítiques de cara al próximu procesu electoral. Trátase de la primer d’una serie de xuntes qu’IX quier caltener a lo llargo de les próximes selmanes con distintes organizaciones de la esquierda político y social de la ciudá pa esquizar les posibilidaes d’un alcuerdu pa configurar una alternativa electoral.

La coordinadora local d’IX, Ana Castaño, valoró de manera bien positiva la xunta y aseguró que “empecipiar esta primer ronda de contactos con Más Asturies nun ye casualidá. Compartimos non solo cultura política, sinón xuna especial coincidencia a la d’asitiar la igualdá, el medio ambiente, la participación y el bienestar social como una parte fundamental de les nueses axendes polítiques”.

Castaño destacó amás una “bona sintonía” a la d’aterrizar estes prioridaes en Xixón. “Tenemos un diagnósticu compartíu de la ciudá, del balance de facer esti mandatu y tamién de la fueya de ruta que tendría de siguir Xixón nel futuru”.

Pela so parte, Xabel Vegas, miembru del Grupu Motor de más Asturies, destacó que l’alcuentru d’esta tarde sirvió pa “estrechar entá más los llazos con Izquierda Xunida, con quien esiste una amplia sintonía nel diagnósticu de los principales problemes de Xixón y tamién el tratamientu necesariu para encetalos”. Les polítiques progresistes, verdes, feministes y sociales son dalgunes de les propuestes compartíes pelos dos espacios políticos.

Vegas quixo amás reconocer l’acción de gobiernu d’IX mientres esti mandatu. “Asuntos capitales pa Más Asturies como la movilidá o’l medio ambiente son árees nes que reconocemos l’enorme trabayu que realizó nos últimos años Izquierda Xunida en Xixón”.

Dambes organizaciones comprometiéronse a trabayar “a comuña” y con arrogancia mientres los próximos meses coles mires de compartir un proyectu de ciudá que siga ameyorando la calidá de vida de las xixoneses y los xixoneses.