La Unión De Profesionales y Trabajadores Autónomos (UPTA) pide midíes contundentes al Gobiernu pa contener l’espardimientu de la pandemia, ya que les midíes que se tán poniendo en marcha dende los gobiernos autonómicos, son claramente insuficientes.

 

Les restricciones a la movilidá, los cierres perimetrales y el retayu horariu en determinaos sectores, nun tán dando resultancies favorables para doblar la curva de contaxos d’esta segunda fola de la COVID-19.

 

Eduardo Abá, presidente de UPTA, señaló que “ta en xuegu la vida de miles de pequeños negocios, si nun paremos l’espardimientu de los contaxos, los trabayadores autónomos van perder el 30% de la facturación anual que se produz na campaña de Navidá, suponiendo una catástrofe económica que sería bien malo de solucionar».

 

Por ello, dende la UPTA defienden que ye preferible axustar severamente les restricciones mientres les próximes selmanes enantes de que seya demasiao tarde y vaya echase a perder la campaña navidiega.

 

Eduardo Abá, coles mesmes, manifestó que “precisamos consensu y muncho sentíu común. Si nun paremos esto agora, la campaña comercial de Navidá va ser un completu desastre. Esto nun ye una carrera electoral, esto ye una situación d’emerxencia que tien de priorizar los intereses de los ciudadanos, de los empresarios, de #el trabayadores y de los más de 3 millones d’autónomos del nuesu país”.