L’alderique sobre’l futuru allugamientu de la estación intermodal de Xixón torna a tar enriba la mesa. L’alcaldesa de la ciudá defendió esti martes un nuevu cambéu nel proyectu del Plan de Víes. Ana González abogó por llevar el futuru equipamientu a Moreda, l’espaciu que permite «acelerar la construcción al tiempu que garantiza que’l preciu de la obra nun se dispare”. La rexidora xixonesa presentó, nuna rueda de prensa telemática, les concusiones del estudiu informativu sobre la estación intermodal, ellaboráu pol Ministeriu de Tresportes. González valoró les «certidumbres» qu’ufierta l’allugamientu de la estación intermodal en Moreda: «L’estudiu d’impactu ambiental yá ta fechu, conocemos l’estáu del sosuelu y nun sería necesariu’l bombéu d’agua». Por contra, l’alcaldesa destacó les «incertidumes xeolóxiques, xeotécniques ya hidrográfiques de la redolada del Muséu del Ferrocarril», qu’amás, rique un nuevu informe d’impactu ambiental.
Les cifres del estudiu son «contundentes» y «bien definitories», señaló. Nesti sentíu, remarcó qu’optar por Moreda va suponer un aforru de 67 millones d’euros. D’ellos, 15’5 millones seríen aforru directu pal Conceyu de Xixón. Coles mesmes, reconoció que’l proyectu de Moreda, que yá ta redactáu, namás tendría de sometese a una «rápida revisión». «A la fin del mandatu podríemos asistir al entamu de les obres tres munchos años de retrasos”.
González apeló a la necesidá de que la decisión que s’adopte con un «consensu mayoritariu» y reconoció qu’esisten dos opciones “engarranos o tomar una decisión partiendo de lo que Xixón necesita, entá más, teniendo en cuenta la etapa post COVID-19 que tenemos per delantre”.