Lara Martínez, nueva xerente del Teatru Xovellanos

0
1693
Lara Martínez, nueva xerente del Teatru Xovellanos. / PSOE
Lara Martínez. / PSOE

Lara Martínez va ser la nueva xerente del Teatru Xovellanos. La exedil socialista va ser la encargada de tomar les riendes de la sociedá una vegada se resuelva la reorganización de Divertia. Según informa Ser Xixón, Martínez ye l’apuesta del equipu de gobiernu que dirixe Ana González pa faese cargu de la xestión del Teatru Xovellanos y el Festival Internacional de Cine de Xixón (FICX). Estos dos organismos van pasar a depender directamente de la conceyalía de Cultura. Les demás competencies qu’hasta agora dependíen de Divertia van repartise ente delles conceyalíes. El Xardín Botánicu va tornar a Mediu Ambiente, mientres que Economía va asumir Turismu.

Lara Martínez asocede nel cargu a Teresa Sánchez, responsable de la xestión del teatru Xovellanos mientres los ocho años de gobiernu de Foru Asturies. Martínez tien el títulu de profesora de pianu pol Conservatorio Profesional de Música de Xixón, foi presidenta de l’Asociación de Xestores Culturales d’Asturies y secretaria xeneral de la Federación Estatal que les axunta.

Divertia creóse en 2014. Axunta les árees de Turismu, Festexos, Teatru Xovellanos, Festival Internacional de Cine y Xardín Botánicu. N’ella tan representaes, amás del Conceyu, la Cámara de Comerciu, entidaes culturales y empreses d’hostelería, hotelería, comerciu y actividaes turístiques.