L’esterramientu de Franco yá tien fecha y hora: xueves 24 a les 10:30 hores

Los restos van ser treslladaos, tres el so esterrameintu, al panteón de Mingorrubio, nel que yá ta soterrada la so viuda, Carmen Polo

0
84
La Sección Cuarta de la Sala III del Tribunal Supremu decidió por unanimidá suspender cautelarmente l'esterramientu de los restos de Francisco Franco Bahamonde
El Valle de los Caídos. / Wikimedia

El Gobiernu d’España va proceder esti xueves, a les 10:30 hores, a esterrar los restos del dictador Francisco Franco de la Basílica del Valle de los Caídos. Los restos van ser treslladaos, tres el so esterrameintu, al panteón de Mingorrubio, nel que yá ta soterrada la so viuda, Carmen Polo. L’Executivu de Pedro Sánchez va llevar a cabu esta midida en cumplimientu de la Llei de Memoria Histórica de 2007.

Tantu l’esterramientu como’l posterior soterramientu van llevase a cabu na intimidá, en presencia de los sos allegaos. La ministra de Xusticia en funciones, Dolores Delgado, va tar presente mientres tol procesu na so condición de notaria mayor del Reinu.

El Gobiernu defendió dende’l principiu del procesu que los restos del dictador nun podíen siguir nun mausoléu públicu qu’aponderara la so figura. La sentencia firme y unánime del Tribunal Supremu del pasáu 30 de setiembre punxo fin al procesu contenciosu-alministrativu interpuestu pola familia pa intentar torgar la so salida del Valle de los Caídos. El presidente del Gobiernu en funciones, Pedro Sánchez, señaló en conociéndose el fallu que d’esta manera cerrábase simbólicamente el círculu de la democracia española.