El conceyal del Grupu Municipal Socialista, Ramón Tuero, criticó la xestión del gobiernu local y la so relación cola campaña sobro la instalación de plaques ‘antiolor’ nos contenedores de borrafes. El conceyal asegura que se trata d’una cortina de fumu.

Quieren distrayenos con parches y sides mientres la dirección sigue despintando la realidá a la ciudadanía”. El PSOE numberó en munches ocasiones los defectos en EMULSA ya inclusive lleven meses siendo denunciaes pol comité d’empresa pero’l gobiernu local refúxase nun supuestu absentismu llaboral ya inclusive sigue culpando a la ciudadanía del mal golor de los contenedores. Nesi sentíu, el conceyal denunció la falta de polo menos cinco conductores pa poder cubrir con normalidá los servicios, que los camiones de EMULSA nun son compatibles colos nuevos contenedores de carga llateral pero’l camión de la empresa subcontratada tamién ruempe les tapes, y que los capataces tienen que comprobar personalmente si esta subcontrata llavó los contenedores.

“Dixéronnos que’l problema yeren los y les trabayadores, la ciudadanía y agora subcontraten a empreses que tampoco cumplen. Fálennos de sostenibilidá y eficiencia, y lo que tenemos ye mentira, fraude y represión sindical”, denunció Tuero. El socialista esixe, por tanto, responsabilidaes y que s’esplique la verdá porque, conclúi’l conceyal, “lo que güel mal de EMULSA nun son los contenedores, ye la xestión”.