Luz Casal vuelve a casa. A la ciudá que la vio crecer. La cantante de la inconfundible voz quebrada va retornar a Avilés na seronda con un conciertu nel Auditoriu del Centru Niemeyer el sábadu 21 d’ochobre a les 20:30. va facer para traer al Principáu les creaciones del so últimu discu, “Las ventanas de mi alma”. Les entraes tán a la venta dende mañana, vienres 11 d’agostu a les 11:00 de la mañana.

L’artista, referencia indiscutible de la música popular europea, pon fin a cinco años ensin crear material inédito, presentando un álbum de dolce temes que bazcuyen ente’l rock y los soníos más clásicos, que supon el más personal y autobiográficu de la so carrera.
“Las ventanes de mi alma” presenta a una Luz Casal ensin mázcares nin artificios, franca y apasionada como siempres y más fondiada a la realidá que nunca. Asina, esquiza nuevos
soníos y enceta asuntos d’actualidá pa ufiertar un álbum calificáu pola crítica como “atayante y arramplador”, con temes qu’aspiren a convertise en nuevos ésitos de la so yá abultada carrera.

Sobre l’escenariu avilesín, Luz Casal va entonar los sos nuevos cantares, ensin dexar de llau los sos grandes clásicos, y va tar acompañada por JM Baldomà a los teclaos, Tinu di Geraldo a la batería, Jorge F. Ojea y Toni Carmona nes guitarres y Peter Oteo como baxista.

Les entraes pal conciertu de Lluz Casal van tar disponibles dende mañana, vienres
11 d’agostu, a les 11:00 de la mañana al preciu de 50 € (45 € pa socios del Club
Cultura) y pueden adquirise na taquilla y páxina web del Centru Niemeyer y les recepciones de Llaboral Ciudá de la Cultura (Xixón) y CITPA (Uviéu).