La nueche del vienres 3 de marzu foi de Maverick dende l’entamu a la fin. El grupu mierense llegaba a Uviéu cola fuercia que-yos caracteriza a presentar el so primer trabayu d’estudiu, Existir – Persistir. A les nueve de la nueche, Misa, Saúl, Nacho y Carlos xubíense al escenariu de la Lata de Zinc pa facer un repasu a esi primer LP, col que ganaron recién el premiu AMAS al diseñu de meyor portada gracies al trabayu de l’artista Noelia Amieva.

D’esta mena, Maverick entamaba el so segundu conciertu del añu ente un públicu qu’esperaba por sentir dalgunos de los sos meyores temes, como No hay final, La espiral, Travis Bickle o La Viña. Así fue hasta interpretar los doce cantares que componen Existir – Persistir.

Nun conciertu rápidu ya intensu, como lo son los de punk (o pop punk, como ellos mesmos se definen), los mierenses ficieron vibrar al públicu mientres los 45 minutos que pusieron en valor y amosaron el valir de la música alternativa asturiana. Porque esti grupu de creación recién quier amosar la situación d’una tierra y una xeneración que s’enfrenta a munchos problemes a caldía que pasa. Y a eso ye a lo que-y canten. Por eso, Maverick, esi grupu de la «North Coast», esiste y persiste. De manera mui necesaria.

Darréu, dieron pasu a State of Crime & Science, el grupu xixonés que peslló la xornada y que lo dio too nel escenariu con un públicu qu’esfrutó de la so música, la del hard rock qu’entá anguaño sigue resistiendo.