Estos son los nuevos billetes de 100 y 200 euros

Güei entren en circulación billetes dotaos d'elementos de seguridá nuevos y ameyoraos

0
1385
Los nuevos billetes de 100 y 200 euros.
Los nuevos billetes de 100 y 200 euros.

Los nuevos billetes de 100 y 200 euros, los postreros de la serie Europa, entren güei en circulación. Los billetes incorporen elementos de seguridá nuevos y ameyoraos y pueden comprobase fácilmente col métodu «toque, mire y xire». Na parte cimera de la banda plateada, un holograma con satélite amuesa pequenos símbolos «€» que, al inclinar el billete, muévense alredor del númberu qu’indica’l so valor y apréciense con más claridá so una lluz directo.

La banda plateada tamién amuesa la semeya d’Europa, el motivu arquitectónicu y un símbolu grande. Coles mesmes, los nuevos billetes de 100 y 200 euros incorporen un númberu verde esmeralda ameyoráu. Anque’l númberu verde esmeralda apaez nos demás billetes de la serie Europa, nesta versión ameyorada pueden apreciase tamién símbolos «€» dientro del númberu.

Los nuevos billetes de 100 y 200 euros tienen agora’l mesmu altor que los de 50 euros. D’esta manera son más fáciles de remanar y procesar poles máquines. Tamién van caber meyor nes carteres de los ciudadanos y van tener mayor durabilidad, yá que van tar menos espuestos a la gastadura.

El billete de 100 euros ye la tercer denominación más usada depués de los de 50 y 20 euros. La demanda de billetes de 100 y 200 euros ta aumentando, a una tasa añal del 7,6 % y del 8,6 %, respectivamente. Los billetes de 100 y 200 euros de la primer serie, al igual que les demás denominaciones, van siguir siendo de cursu llegal, van siguir utilizándose xuntu colos de la primer serie y van dise retirando pasu ente pasu de la circulación.