La vocera de Podemos nel Conceyu de Xixón, Olaya Suárez, cuestionó esti martes la «prepotencia” y el «negacionismu” del gobiernu municipal nes sos polítiques de movilidá,
dempués de facese patente que’l planteamientu d’una zona de baxes emisiones (ZBE) ensin aplicar sanciones reales va tener de resultes la perda de les ayudes estatales pa rebaxar el preciu del tresporte públicu.

Suárez enfeó asina la pretensión del executivu local de que seya’l Ministeriu de Tresportes
quien modifique la normativa en llugar de cumplila dende Xixón, y tamién calificó de demagoxa barata querer amestar la puesta en marcha de la zona de baxes emisiones al vial de Jove”.

La edil morada recordó que “dende la oposición llevamos meses denunciando qu’esta idea de ZBE fake nun respeta l’espíritu de la normativa y nun amenorga les emisiones contaminantes”, llamentando que “vamos en dirección contraria a toles ciudaes europees, y esto va costar la salú a toles persones que vivimos en Xixón y n’especial na zona oeste”.

D’esta miente, Podemos Xixón rexistró una entruga pa la Comisión de Seguridá Ciudadana, Tráficu y Participación del vienres 28, con cuenta de que’l gobiernu local esplique si va implementar un réxime sancionador d’aplicación inmediata y si, de lo contrario, va asumir
la responsabilidá de que xuba’l preciu del autobús pa la ciudadanía o la sufragará con cargu a les arques municipales.