Ordenances fiscales pa 2020: IBI diferenciáu, xubíes d’agua y borrafes y bus más baratu

El gobiernu municipal presenta un proyectu de tases públiques “progresivu, equitativo y sostenible”

0
950
Ordenances fiscales pa 2020: IBI diferenciáu, xubíes d'agua y borrafes y bus más baratu

La conceyala de Facienda, Marina Pineda, presentó esti miércoles el proyectu d’ordenances fiscales para 2020. Trátase d’un proyectu consensuáu con IX que recueye un IBI diferenciáu amás de subíes nes tases d’agua y borrafes y la baxada del preciu del autobús. El Conceyu destaca que se trata d’una propuesta «progresiva, equitativa y sostenible» que da pasos hacia una fiscalidá verde o la promoción de la cultura.

Pineda destacó que’l proyectu nun supón una medría xeneralizada de la presión fiscal, que ta perbaxo de la media de los conceyos de más de 100.000 habitantes del restu del país. Sicasí, remarcó que «tenemos de ser conscientes de que nun ye posible caltener los servicios a la ciudadanía con una conxelación que dura yá más d’ocho años».

La propuesta amenorga al 25% la bonificación pa vehículos históricos y suma bonificaciones pa vehículos híbridos

El proyectu inclúi un IBI diferenciáu, con un tipu del 0,79, para los inmuebles de valor cimeru a un millón d’euros dedicaos a usos d’almacén, aparcamientu, ociu y hostelería, comercial y oficines. La propuesta amenorga al 25% la bonificación pa vehículos históricos y suma bonificaciones pa vehículos híbridos. Amás, auméntense les tases a caxeros automáticos y antenes de telefonía móvil.

No que cinca a los precios de les empreses públiques, el proyectu d’ordenances fiscales pa 2020 contempla la xubida de les tases del 5% nel casu de la EMA y de 0,5 euros al mes na cuota doméstica d’EMULSA. Tamién se propón l’incrementu de precios de la zona azul. Nel casu d’EMTUSA, l’equipu de gobiernu plantega la gratuidá hasta los 16 años y la baxada del  preciu del billete con tarxeta ordinaria de 0,82 a 0,70 euros.

La conceyala de Facienda yá empezó la ronda de contactos colos grupos políticos de la oposición. Esti miércoles aconceyó con Podemos y Ciudadanos y a partir d’esti xueves van siguir les xuntes col restu de grupos.