La vocera de Podemos nel Conceyu de Xixón, Olaya Suárez, censuró esti martes la presencia d’un conciertu de Diego ‘El Cigala’ na programación del Teatru Xovellanos pal primer semestre de 2025 que la dirección de Divertia va presentar mañana al conseyu d’alministración d’esta empresa municipal. El cantaor ta nestos momentos en plenu xuiciu penal, acusáu de violencia machista física y psicolóxica contra la so exmuyer, con un pidimientu de 5 años de cárcel per parte de la Fiscalía.

Olaya Suárez hai aseverado que «nun quepe dixebrar al artista de la obra especialmente cuando falamos de contratación pública», añediendo que «esisten cientos de grandes artistes como por que decida pagase col dineru de la ciudadanía a una persona acusada d’unos fechos pergraves y repulsivos». La conceyala de Podemos esixó al presidente de Divertia, Óliver Suárez, «proveniente d’un partíu negacionista de la violencia machista», que pida «sides por plantegar esta actuación na programación del Xovellanos y que retire la propuesta antes de la so votación nel conseyu d’alministración de Divertia» que va tener llugar el miércoles. De nun ser asina, la vocera de Podemos asegura que la responsabilidá d’esta contratación va facese estensible «a l’alcaldesa, que ye quien ostenta les competencies d’igualdá d’esti gobiernu».

Amás, Suárez alvirtió que l’actuación yá s’atopa espublizada en prensa y anunciada nel sitiu web de la representación del cantante, polo que se pregunta «hasta qué puntu Divertia ta respetando los sos estatutos y les competencies del so propiu conseyu d’alministración».