Reconocimientu a los socialistes de Xixón na Fiesta de la Portiella de Llanes

0
795

L’agrupación socialista de Llanes reconoció esti domingu’l trabayu del PSOE xixonés pa recuperar l’Alcaldía de la ciudá. Fízolo mientres la celebración de la Fiesta de la Portiella, que se vien celebrando dende fai 40 años nel conceyu. Tolos años reconoz la figura d’aquellos que lluchen polos valor socialistes. Nesta edición recayó na Agrupación Xixonesa de Xixón y nel sindicatu SOMA-FITAG-UXT. La organización llanisca quixo reconocer el so trabayu por «rescatar al Xixón solidariu, progresista, innovador, feminista y abiertu que toos deseyamos».

El Secretariu Xeneral de l’Agrupación xixonesa, Iván Fernández Ardura, foi l’encargáu de recibir el pergamín y la placa conmemoratives y treslladó l’agradecimientu en nome de tola militancia. En palabres de Ardura, ellos «son la base del proyectu xixonés que llogró recuperar l’Alcaldía de la ciudá». «Creemos na política que puede tresformar la vida de les persones y que nun caiga na resignación», aseguró Ardura.

Ardura pide’l votu pal PSOE porque «ye la única fuerza que puede faer que la sociedá ameyore»

El secretariu xeneral xixonés tamién insistió na importancia de caltenese «fuertes y xuníos» de cara a estes nueves elecciones porque «el PSOE ye la única fuerza que puede faer que la sociedá ameyore». Por eso, animó a tolos presentes a siguir trabayando de cara a la próxima campaña electoral. «Nestes elecciones tengamos una mayoría abonda y que Pedro Sánchez pueda tender un gobiernu estable que pueda trabayar pa solucionar los problemes del nuesu país».

Nel actu tamién taben Juan Cofiño, Vicepresidente y Conseyeru d’Infraestructures, Medio Ambiente y Cambéu Climáticu del Principáu d’Asturies; Gimena Llamedo, Secretaria d’Organización de la FSA-PSOE y el Secretariu Xeneral de Llanes, José Manuel Herrero.  Llamedo destacó’l trabayu de l’agrupación asegurando que son «un espeyu nel que mirase». «Tres ocho na oposición, llogróse recuperar l’enfotu de la ciudadanía y el gobiernu de la ciudá». Tamién tuvo palabres d’agradecimientu pal SOMA-FITAG-UXT y el «so trabayu pola defensa de los trabayadores» y que nunca tatexó pa pidir el votu para’l partíu socialista.