La Conseyería de Salú confirmó güei el primer casu de variante Ómicron silenciosa n’Asturies. Trátase d’una muyer d’ente 40 y 50 años, non vacunada, que presentó síntomes leves el 19 de xineru de los que yá ta restablecida.

La sección de Viroloxía del Llaboratoriu de Microbioloxía del Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA) detectó esta variante nuna amuesa d’una PCR positiva de la paciente, que nun presentaba les mutaciones habituales de la Ómicron clásica.

Esti tipu de muestreo aleatoriu ye habitual del procedimientu de vixilancia y control de la covid pa buscar variantes y llinaxes del SARS-COV-2, polo que nun se refuga que se diagnostiquen más casos de la conocida como Ómicron sigilosa (BA.2), que se denomina asina al pasar desapercibida porque nun tien tantes mutaciones como la variante clásica (BA.1).

La Ómicron silenciosa caracterízase epidemiológicamente por tener una mayor transmisibilidá y ser una infección de calter leve, según esplicó’l coordinador de area asistencial de la Dirección Xeneral de Salú Pública, Mario Margolles.