La Conseyería de Salú hai inmunizado yá a 2.212 neonatos frente al virus sincitial, principal causa de la bronquiolitis y d’infecciones respiratories en menores d’un añu y población adulta. En concretu, recibió la vacuna’l 92,3% de los 2.397 bebés nacíos dende’l 1 d’abril.

Si se toma como referencia temporal el períodu a partir del 2 d’ochobre, fecha na qu’empezó la primer campaña d’esti tipu que se realiza n’Asturies, la vacunación llegó al 96,7% de los 326 neños nacíos de magar, esto ye, a 315. Estes cifres demuestren que l’aceptación foi prácticamente unánime: solo 11 families refugaron la inmunización.

Nos primeres 25 díes de campaña, del 2 al 27 d’ochobre, aplicáronse 2.212 dosis a menores de seis meses y 70 más a neños y neñes mayores d’esa edá, un total de 2.282. El tratamientu ta indicáu para la infancia con altu riesgu d’enfermedá grave pol virus sincitial: bebés prematuros de menos de 35 selmanes, pacientes con cardiopatíes conxénites o daos a carecer bronquiolitis.

Salú preve inmunizar a lo llargo d’esta temporada a cerca de 4.500 neños y neñes, ente los que s’inclúin los bebés nacíos dende abril y tolos que vaigan naciendo hasta’l 31 de marzu de 2024, col fin de completar un añu de vacunaciones. D’esta miente, espérase evitar cuatro de cada cinco ingresos por bronquiolitis.