Sánchez anuncia que va llamar a Iglesias pa retomar les negociaciones

El presidente del Gobiernu en funciones plantega una reforma de la Constitución pa que gobierne la llista más votada

0
135
Pedro Sánchez anuncia va llamar a Pablo Iglesias pa retomar les negociaciones
Pedro Sánchez. / RTVE

Pedro Sánchez va llamar güei mesmu a Pablo Iglesias pa «poner en marcha dos equipos qu’empiecen a falar de lo qu’importa a los ciudadanos». El secretariu xeneral del PSOE y presidente del Gobiernu en funciones llamó a «aparcar les diferencies», en referencia a si lo que s’alcuerda ye un gobiernu de coalición o un gobiernu de cooperación. Nesti sentíu, sorrayó que lo qu’importa a la ciudadanía nun ye tantu quién va ser el ministru de Trabayu, sinón «reconocer la salú bucodental dientro del sistema nacional de salú» o «si va crease empléu de calidá”.

Nuna entrevista en ‘Los desayunos’ de TVE, Sánchez sorrayó qu’España precisa un gobiernu. «El que nós tamos proponiendo ye un gobiernu progresista, y para eso tamos marcando como sociu preferente a Xuníes Podemos». Señaló que quieren un executivu «que nun dependa de los independentistes». Por eso, dixo «tamién tamos mirando a Ciudadanos y al PP, pa que con la so astención faciliten la constitución d’un gobiernu».

El presidente en funciones defendió la fórmula d’un gobiernu de cooperación. Sánchez recordó les «discrepancies de fondu» que’l PSOE caltien con XP en temes fundamentales como Cataluña. D’esta manera, preguntóse si la formación morada sofitaría l’aplicación del 155 en casu d’una declaración unilateral d’independencia per parte de la Generalitat.

Coles mesmes, anunció que nel so discursu de investidura va ufiertar a PP, Ciudadanos y Podemos la reforma del artículu 99 de la Constitución pa que gobierne la llista más votada.