Sánchez va presentar un plan pa superar el bloquéu: “Nun hai tiempu que perder»

El líder socialista va plantegar que se forme un Executivu n'avientu y que s'aceleren los tiempos pa aprobar los presupuestos

0
66
Sánchez va presentar un plan para superar el bloquéu: “Nun hai tiempu que perder

El secretariu xeneral del PSOE y presidente del Gobiernu en funciones, Pedro Sánchez, anunció esti miércoles que’l domingu va presentar un plan para superar el bloquéu políticu. “España nun tien tiempu que perder. Que los españoles sepan que, col so votu, van desbloquiar la situación política y van tener un Gobiernu que funcione”, dixo’l líder socialista nuna entrevista n’El Programa d’Ana Rosa‘ (Telecinco).

El plan de Sánchez pasa por poner en marcha “un Gobiernu cuanto antes, n’avientu”. Amás, amestó, el PSOE va proponer “que nun haya vacaciones parlamentaries” y que, arriendes d’ello, tantu avientu como xineru sían meses arteros nes Cortes Xenerales. Y, de terceres, va presentase yá en xineru’l techu de gastu, pasu previu a l’aprobación de los Presupuestos Xenerales del Estáu.

Sánchez argumentó qu’el 10 de payares “tenemos que romper el bloquéu y dexar qu’España avance en xusticia social, convivencia y exemplaridá na vida pública”. El candidatu socialista esplicó qu’el nuesu país enfréntase a retos como la calidá del empléu, la sostenibilidá de les pensiones, la llucha contra’l cambéu climáticu, la transición dixital, la igualdá, el combate contra la esclusión social y el fortalecimientu de la convivencia, y que lo fai amás nun contestu marcáu por amenaces como’l Brexit, la sentencia del procés y l’enfriamientu de la economía.

Por too ello, aprofió, “ye importante qu’el 10N venzamos a esti bloquéu, y eso vamos faer”. Nesi sentíu, apuntó que namá hai dos alternatives “avanzar o bloquiar” y que, lo que ye güei, “la meyora y el desbloquéu namá lu garantiza’l PSOE”. “Somos los únicos que podemos desbloquiar la situación y garantizar lo que los ciudadanos votaron el 28A y el 26M: qu’haya un Gobiernu progresista con respuestes progresistes a los problemes que tenemos per delantre”, incidió Sánchez, que reprochó a PP y Cs qu’apautaren cola ultraderecha y bloquiaren la gobernabilidad, y a UP, que per cuarta vegada torgara la conformanza d’un Executivu de progresu.