Vídeu: asina se viende Xixón esta seronda

Xixón Turismu llanza una campaña publicitaria n’España y Francia col envís de desestacionalizar el turismu y atrayer turistes a la ciudá asturiana en temporada baxa

0
186

Xixón quier conquistar a los turistes esta seronda vendiéndose como la ciudá más animada del norte d’España. Xixón Turismu ta acabante d’asoleyar el nuevu vídeu de promoción turística enfocada a la temporada de seronda/iviernu. El mayor impautu de la campaña va realizase nos principales mercaos nacionales emisores de turistes a la ciudá asturiana (Madrid, Castiella y Llión, Euskadi, Galicia, Barcelona, Andalucía y Cantabria) y nes árees xeográfiques de Francia d’especial interés (Isla de Francia, Bretaña, Países del Loira, Centru-Valle del Loira, Nueva Aquitania, Occitania). Esta campaña de seronda, que tien como principal oxetivu atrayer turistes acullá de los meses de temporada alta. Ta empobinada a llegar a usuarios más allegaos y cualificaos per aciu de l’emplegu de soportes nuevos como la Smart TV o formatos nuevos como’l rich media.

La campaña empobínase a pareyes que puean faer una escapada aprovechando los puentes de seronda

La campaña publicitaria, que sigue emplegando l’eslogan Xixón Tu lugar, céntrase nun spot qu’amuesa los atractivos de Xixón. Nesti casu, la campaña empobínase a pareyes que puean faer una escapada aprovechando los puentes de seronda y reforciando la imaxe de Xixón como destín cultural y gastronómicu. Pa esparder la imaxe de Xixón van emplegase soportes online, d’esterior y revistes de viaxes, tanto na so versión impresa como online. Ente los soportes online, esbilláronse los qu’almiten el formatu vídeu: TV online, redes sociales (Facebook, Instagram y Youtube), revistes online y rich media. En Francia tamién s’incluyó’l portal meteorolóxicu La Chaine Météo y la rede social Snapchat, pola so fuerte penetración.

Amás de tener presencia en móvil, tableta y PC, añadióse’l dispositivu Smart TV a la planificación por mor del incrementu del emplegu ente los españoles (el medru mediu ye del 35% respeuto al añu 2018). Dientro d’esti dispositivu nuevu vamos faer campaña nes televisiones líderes, Mitele y Atresplayer, y en Youtube, plataforma de vídeu online líder. Con ello, ta previstu algamar un total de 8,4 millones d’impautos y cerca de 1,4 millones de spots vistos.