Vox vese arrodiáu de «etarres, golpistes y más golpistes» nel Congresu

0
794

Los diputaos de Vox ocuparán los escaños asitiaos na última fila del Congresu de los Diputaos. Los venticuatro representantes de la formación d’ultraderecha van quedar d’esta manera arrequexaos ente los grupos parllamentarios de Xuníes Podemos, Esquerra y el grupu mistu. La decisión de la mesa de la Cámara Baxa nun convence a los de Santiago Abascal, que nes redes sociales llamentaron «el vecindariu que nos imponen».

Ye’l casu del diputáu de Vox por Badajoz, Víctor Sánchez del Real, que na so cuenta de Twitter llamentó l’allugamientu del so grupu parllamentariu nel hemiciclu. «Piensen que nos tienen arrodiaos, pero non, tiénennos enriba», aseguró nuna publicación qu’acompaña d’una imaxe cola distribución del salón de Plenos. N’ella, señala al PNV como «recueye nueces», a Esquerra y JxCat como «golpistes», y a Bildu como «etarres». Tampoco nun s’escaez de los diputaos de Xuníes Podemos, a los que señala como «amigos» de toos ellos.

La mesa del Congresu alcordó esti martes la distribución de los grupos parlamentarios nel hemiciclu. Los representantes del PP van siguir sentaos a la derecha del hemeciclu y, xunto a ellos, el grupu parllamentariu de Ciudadanos. El PSOE va ocupar los escaños a la izquierda de la cámara, como yá facía hasta agora. Nel centru, van situase los representantes d’Esquerra, PNV y el grupu mistu. Van compartir esti espaciu con Xuníes Podemos, cola escepción de Pablo Echenique. El diputáu por Zaragoza va ocupar un asientu nel gallineru, la única parte del salón accesible pa la so siella de ruedes.