Vuelve UPyD: dirá a les elecciones en coalición con Ciudadanos

Cristianu Brown, y Fernando Savater van integrase na llista de la formación naranxa per Madrid: “Xuntos somos más fuertes”

0
90
Vuelve UPYD: dirá a les elecciones en coalición con Ciudadanos

Unión Progreso y Democracia presentaráse a les elecciones xenerales del 10-P con Ciudadanos. L’alcuerdu inclúi la integración del so voceru nacional, Cristianu Brown, y del filósofu y cofundador d’UPyD Fernando Savater na llista per Madrid. Brown, que ganó esti domingu les primaries para la liderar la candidatura por amplia mayoría esplicó qu’esta unión yera lo más fayadizo para «volver ser útiles». Brown va dir nel puestu siete de les llistes per Madrid ente que Savater va cerrar simbólicamente la mesma.

«La puxanza de los estremismos, l’ausencia d’un proyectu económicu sólidu para faer frente a una nueva crisis y los continuos ataques de los separatistes lleváronnos a dexar a un llau les sigles». D’esta manera, la formación va sofitar «la única opción centrista con capacidá para desbloquiar el gobiernu d’España». «Los partíos qu’apostamos por refaer la democracia xunimos para ser más fuertes”, aseguró’l líder progresista.

Per otru llau, Brown señaló que la repetición electoral «punxo de relieve» la incapacidá de Pedro Sánchez de llegar a alcuerdos con otres formaciones. «Les elecciones del 10-P van suponer un nuevu gastu innecesariu para’l bolsu de el españoles». Nesi sentíu, el voceru nacional d’UPYD aplaudió’l discursu d’Albert Rivera para «sacar a España del paralís» y comprometióse a trabayar pa «favorecer l’entendimientu ente les fuerces constitucionalistes». Eso sí, Brown tamién alvirtió «que non cualesquier suma vale en política». «Esti alcuerdu tien de tener como puntu de partida la rexeneración y como meta ameyorar el bienestar de los ciudadanos.