La ciudá de Xixón suma 3 piedres de la memoria a les sos cais, lo que supón qu’Asturies cuenta yá con 57 Stolpersteines. El Conseyeru d’Ordenación de Territoriu, Urbanismu, Vivienda y Derechos Ciudadanos adelantó amás que nos próximos meses, la conseyería que lidera va colocar otres 23 que yá tien disponibles, siguiendo’l compromisu d’algamar la colocación de 197.

El conseyeru sorrayó que les alministraciones públiques tienen la obligación de “saldar una delda histórica” coles víctimes, “mesmo de la Guerra Civil como de la barbarie nazi”, y coles sos families.

Asina, caltuvo’l compromisu del Gobiernu d’Asturies “cola busca de la verdá, de la xusticia y del arreglu, y cola garantía de la non repetición”, y estimó’l trabayu que realicen colectivos como Deportaos Asturianos nesta materia.

El conseyeru recordó que’l proyectu de presupuestos xenerales d’Asturies pa 2024 inclúi una partida de 20.000 euros que sirvió pa encargar les 110 piedres restantes. Asina, el conseyeru aseguró qu’en 2026 los 190 asturianos deportaos a campos nazis van tener el so homenaxe en forma d’adoquín.