Xixón va rescindir el contratu d’ayuda a domiciliu si la empresa vuelve incumplilu

La empresa axudicataria comunicó a los trabayadores la so intención de nun pagar la nómina de payares

0
157

El Conceyu de Xixón nun descarta rescindir el contratu con Aralia, concesionaria del serviciu d’ayuda a domiciliu, si la empresa vuelve a incumplir el contratu. La conceyala de Bienestar Social y Derechos, Natalia González, manifestó esti miércoles la so esmolición depués de que la empresa comunicara a los trabayadores la so intención de nun pagar la nómina de payares.

González contactó cola empresa, que-y aseguró que “en nengún casu falaron d’impagos, sí de retrasu nel pagu de les nómines”. La conceyala declaró que si finalmente la empresa nun abona’l salariu a los trabayadores, sumaría un nuevu incumplimientu que traería la rescisión del contratu, «coles consecuencies que d’ello se derivaríen».

La conceyala de Bienestar Social reconoció que, magar en Servicios Sociales tán a la espera de que la empresa facilite les cuentes de 2019, les de 2018 nun demuestren una situación qu’esplique o xustifique lo que ta asocediendo. Según informa’l conceyu, n’otros conceyos nos qu’esta empresa empresta los sos servicios los trabayadores tán cobrando con normalidá. La Fundación yá trabaya nel nuevu pliegu de llicitación del nuevu serviciu si Aralia decide nun rematar el so contratu ya inclusive tener casi preparáu un contrato ponte, nel casu de que la empresa dexe d’emprestar el serviciu de manera inmediata.

La conceyala anunció que la facturación a Aralia correspondiente al mes de payares ta paralizada, hasta que se clarifique esta situación. La próxima selmana, la conceyala va caltener una xunta cola xerencia de la empresa.